RykkerService

En hurtig og konsekvent rykkerprocedure kan være med til at reducere antallet af ubetalte fordringer, men det "glemmes" ofte i hverdagens mange gøremål. Med RykkerService tilbyder Danske Inkasso at lette det daglige arbejde med at varetage rykkerproceduren.

Danske Inkasso varetager rykkerprocessen, og en rykker oprettes let og enkelt døgnet rundt via vores kundeportal.  Du bevarer kontrol over, hvilken rykkerprocedure, der skal følges. Du fastsætter også selv antallet af rykkere, så du ikke skal afvige fra din sædvanlige rykkerproces. Da sagen allerede er i systemet, kan den også med et enkelt klik overføres til inkasso.


RykkerService findes i to udgaver:

  • Model 1 kan benyttes af alle, men er specielt rettet mod virksomheder med færre end 20 rykkersager pr. måned. Du styrer hele processen, og kan selv tage stilling fra sag til sag til, hvorvidt sagen overgives til inkasso. Rykkerskrivelsernes afregnes enkeltvis via et klippekort, og du beholder rykkergebyret. Model 1 følger følgende proces:

Rykkerservice transparent

Se prisliste på Model 1 under "Prisliste" i menuen til venstre eller klik her.

 

  • Model 2 er beregnet til virksomheder med minimum 20 rykkersager pr. måned. Når man sender mange rykkere ud, er det en fordel at få automatiseret rykkerprocessen, så man undgår at skulle tage stilling fra sag til sag. I modsætning til model 1 fungerer model 2 på følgende måde:
  • Processen drives af Danske Inkasso og vil ikke kræve ressourcer fra jer.
  • Processerne er automatiseret for at minimere forespørgsler.
  • Sagsgangen fastlægges i fællesskab, så de fortsat passer til jeres egne processer.
  • Oprettelse af sager kan ske både manuelt døgnet rundt og via filimport.
  • Der er ingen administration af klippekort.

Model 2 indebærer ingen omkostninger for dig som kunde. Til gengæld tilfalder rykkergebyret Danske Inkasso. 

 

Vi anvender cookies på Danskeinkasso.dk Vil du vide mere om cookies?